Gå til innhold
Arkivverket

[#79501] Dødsmelding Bergen 1951 (Nielsen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Nielsen, Jenny Nikoline Inga døydde i Bergen 4.3.1951 (pag. 217). Ho skal vera fødd i Bergen 10.2.1880.Er det mogeleg å få greie på:* Yrkestitel og bustad ved dødsfallet?* Oversikt over ervingane hennar?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Nielsen, Jenny Nikoline Inga døydde i Bergen 4.3.1951 (pag. 217). Ho var fødd i Bergen 10.2.1880.* Yrkestitel og bustad ved dødsfallet? Buntmakers enke, Blekenberg 19.* Oversikt over ervingane hennar? Mannen Egil Øyvind var død 20. januar 1918. Barn Eyolf Grant Nielsen, Blekenberg 19, og Ingerid Nielsen, Blekenberg 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for spennande og nyttig innlegg!Eg har eit tilleggsspørsmål; eg finn ikkje Egil Øyvind (eller Eyvind, som han vart døypt) Nielsen mellom avlidne i Bergen. Finst det nokon stad opplysningar om KVAR han døydde?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Folkeregisterkortet sier at de bodde i Grønnesmug 4 fra før 1909 til 1955, at Egil Øivind Nilsen var født 8. mars 1884 i Laksevåg, og død 20. januar 1918. De hadde to barn, Eiolf Grant, født i Amerika 25. nov. 1904, og Ingrid Aslaug, født 20. des. 1908 i Bergen. Familien var innflyttet til Bergen 1906.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for tilleggsopplysning!Då manglar denne karen rett og slett i dødsfallslista for Bergen 1912-1972...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.