Gå til innhold
Arkivverket

[#79514] Hansine Hansen, Tromsø


Gjest Terje Soløy
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Soløy

Hei. Jeg søker informasjon om Hansine Judith Stenette Hansen, fd i Tromsø 2.nov. 1892, død i Tromsø 12. feb. 1946. Hun var datter av Thorvald Hansen og Salome Wilhelmine Maximiliane Thommesen. Hansine ble gift med en som het Ingvald, og fikk 4 barn sammen med ham, 2 døtre og 2 sønner. Ingvald omkom på havet. Alt dette skjedde før 1927. I 1927 fikk hun en datter, Berna Salome Hansine fd. 6. jan 1927 - død 16. jan. 1985, sammen med Bernhard Olsen fd. 1881 i Harstad. De ble ikke gift. I 1932 giftet Hansine seg med Birger Torleif Rotvold fd. 07. mai 1905. De fikk en datter Anne Marie fd. 1933 - død 2007. Jeg søker informasjon om Hansine og hennes første ektemann Ingvald, samt deres fire barn. Jeg vet at Hansine ble tilsluttet den Katolske kirke i Tromsø i 1905. Håper noen har informsjon de kan dele med meg.Med vennlig hilsenTerje Soløy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Har du prøvet å kontakte Vår Frues katolske menighet i Tromsø?Du kan jo sjekke i fødselsregisteret for Tromsø om du kan finne barna. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita Andreassen

Hei. Du har jo samme tema under innlegg 74914 der både Hansines mann og barn er funnet. Er det barnas videre sjebne du er ute etter bør du spørre etter dette.Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Soløy

Hei.Beklager at jeg ikke har vært presis nok, i spørsmålstillingen. Jeg har ikke funnet giftemål for Hansine og Ingvald. I tillegg søker jeg informasjon om deres barn. Den største utfordring har vært info fra den Katolske Kirke, hva har de arkivert osv. Håpet at noen kunne ha litt info og bidra med.MvhTerje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.