Gå til innhold
Arkivverket

[#79538] Haldor Olsen, Hosanger, Hordaland- hvem er foreldrene ?


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

Vielsen til Haldor (nr. 6): Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Hosanger, Ministerialbok nr. A 7 (1835-1848), Ekteviede 1835-1836, side 165. Permanent sidelenke: LenkeFaren står som Mons Olsen, men det skal vel være Ole Monsen ??Desverre er der mange med samme navn og jeg har ikke funnet dåpen til Haldor.Er takknemlig for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Takk, Johnny!Jeg har Haldor med fødselsår 1816 og da er det ikke så rart at jeg ikke finner ham. Ser at jeg ikke har tolket alderen hans rett ved vielsen.Ser at du bor i Rælingen og den slekt jeg holder på med nå har noen aner derfra. Kommer dine fra Rælingen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Jeg hadde funnet vielsen mellom Ole Monsen og Brite, men trengte linken til Haldor, så det var bare det jeg manglet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johnny Berntsen

Nei jeg har nok lite slekt i Rælingen men jeg har bodd her i mange år og er forholdsvis godt kjent i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.