Gå til innhold
Arkivverket

[#79550] Bilder fra Vålerengas første år


Gjest Sissel Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Johnsen

Er det noen somhar bilder av Erling og Rolf Dahl, som var fotballspillere i Vålerenga fra laget startet? Jeg ønsker i tilfelle at de blir scannet og sendt meg til: sissel_johnsenalfakrøllhotmail.com. Denne forespørselen henger sammen med mitt innlegg nr 79522LenkeSissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Røthe

Både Erling og Rolf Dahl er avbildet på et fotografi av VIF-laget fra 1921 som rykket opp i A-klassen i fotball. De to likner litt på guttene på familiefotografiet det er lenket til i innlegg 1. Fotografiet står på side 28 i boka om Vålerengens Idrettsforening 1913-2003, som heter 'Fra Sotahjørnet til Bohemen' og er skrevet av Bjørn Arild Gjerdalen og Jarle Teigøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Hei Atle! Takk for hjelp og bilde. Jeg sitter i Dublin akkurat naa, og faar dessverre ikke aapna det. Men er hjemme over helgaSissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.