Gå til innhold
Arkivverket

[#79568] Fåberg og Trysil,Ole Kristiansen gift i Trysil


Gjest Bjarne Paul Nerby
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjarne Paul Nerby

Ole Kristiansen f.11.03.1847 fra Fåberg oppgir at han kommer fra Norbergplass,og faren Kristian Kristiansen oppgis til å komme fra Hoelshagen(Fåberg). Ole blir g.m.Anne Olsdtr.22.08.1876 i Trysil.Hun er fra Haraset,Romedal, f.28.04.1854.Hun har jeg litt kontroll på til hun gifter seg. Deretter blir begge 'borte'. Jeg har lett mye, men kan ikke finne dem.Her trenger jeg nok hjelp tror jeg.Bjarne Nerby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne Paul Nerby

Ja,takk så langt,Berit.Dette var kjapt og ser korrekt ut. Jeg hadde lett mye,denne gangen og.Men det funket dårlig. De to linkene under innlegg 2 funker faktisk ikke. De andre er OK.Kunne du muligens sende dem igjen?Det kunne være artig å se dem også.Så er det å lete eter etter kommere igjen.Bjarne Nerby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne Paul Nerby

Hallo igjen BeritJa,takk igjen så langt.Jeg fikk lest det nå og har selv vært i kirkebøkene.Det hjalp å få litt hjelp.Det er nok riktig spor.Hilsen Bjarne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Bjarne Paul Nerby

Etterkommere etter Ole Mælumsengen og Anne Mælumsengen 'forsvinner' igjen. Etter å ha sporet Ole Kristiansen (fra Trysil til Fåberg) og Anne f.Haraset til Mælumsengen på Lillehammer (Fåberg) 'forsvinner' de igjen.dvs etterkommerne finner jeg ikke.Jeg trenger nok ekspertise på Fåberg.Etter gjennomgang av kirkebøkene i området,har jeg funnet følgende barn,men så er det slutt.Et rykte sier at noen av de flyttet til Ørje(?).Kristian-f.20.02.1878 Lina f.24.10.1882 Oline finner jeg gift i 1909 med Karl Kristiansen. Oskar Ragnvald- f.27.10.1888 Alf f.29.11.1897 Teodor f.25.08.1899 (Til USA?)Ja dette er status. Jeg skulle gjerne ha funnet Kristian,den eldste,f.eks som gift og trenger nok litt hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.