Gå til innhold
Arkivverket

[#79578] Hvor ble Knut Helge Bagge født og døde?


Gjest Arne B. Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne B. Kristiansen

Jeg leter etter hvor Knut Helge Bagge ble født og døde??Samt også hvor og når han og Harda ble gift??Det jeg vet er at han ble født 10/10-1883 i Nätra(?), Sverige og han ble begravet på Bjärtrå kirkegård,Kramfors, Västernorrland, Sverige. Han seilte som overmaskinist. Hans foreldre var Karl Edvard Bagge f. 1850 og Maria Sofie Ramgren f. 1852.Lurer også på hvor og når foreldrene ble gift?Han ble gift med Harda Birgitta Elisabeth Walter f. 7/2-1894 i Trondenes og var datter av Mathias Juell Walter (1865-1948) og Olga Cathrine Nitter (1871-1960). Hun døde 4/1 1989 i Härnösand.Kjenner ellers det meste rundt Harda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Ukjent side, med litt mer informasjon...Fant skjult i mine papier at Harda og Knut Helge fikk sønnen Knut Walter Bagge f.13/5 1919 i Narvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Arne B. Kristiansen

Takk for det Hanne.... Tør jeg spørre hvilken telling du henviser til? Norge eller Sverige? Det står vel ingentin om Karl Edvard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.