Gå til innhold
Arkivverket

[#79605] Kristiania 1890


Gjest Per Nilsson
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Nilsson

Söker efter familjen Maria Eriksdotter född 19/2 1863 i Östervallskog. Familjen flyttar till Kristiania 18/12 1890 Se GID 549.3.14300 Husförhör Östervallskog 1881-1890 Navaraviken P142 Rad 16-20 Går det att finna ut om familjen bosatte sig i Norge eller reste vidare till AmerikaHälsningar Per Nilsson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helmin Kvennodd

Hei. Du sier familien flytter til Kristiania,har du navn på andre i familien? mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nilsson

Hej Helmin! Familjen består av följande 1890 August Nilsson och Maria Eriksdotter Barnen: Anna Maria f. 1885 Anders Edvin f. 1886 Alma Kristina f. 1887 Hälsning Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det ser ut som om August kan ha reist før de andre eller er død. Den eneste jeg kan finne som kan ligne litt er Lenke Men jeg tror ikke det er din August.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nilsson

Tack Berit o Gunn för fin hjälp Får väl fortsätta lite mer med August Tror ni han reste eller dog han i Norge?? MVH Per Nilsson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nilsson

Hej Berit Du skriver att i inlegg(8) finns en August Varför tror du att det inte är rätt August?MVH Per Nilsson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Finner en familie i 1910 som kanskje kan passe:August Nilson Age 48Maria Nilson Age 47Andrew E Nilson Age 24Esther A Nilson Age 16Ellen Penson Age 79Denne familien bor i Fremont Wyoming.Jeg har ikke tilgang til flere opplysninger, fant dette på ancestry.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Per (12), ingen annen grunn enn at det står at han bodde i Sverige og var kjørar.Den August vi ser etter bodde i Skedsmo og var kjøbmann iflg. FT. Det kan jo være riktig August, men med noen småfeil ved innføringa. Om August var kjøbmann vil jeg tro han hadde litt penger, og skulle derfor ikke behøve å arbeide seg over på et skip. Så hvorfor finnes han da ikke, foruten han jeg ikke trodde så mye på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.