Gå til innhold
Arkivverket

[#79617] Lilleaker


Gjest Sylvian Dahlberg Bye
 Del

Recommended Posts

Gjest Sylvian Dahlberg Bye

Kan ikke finne Solveig Helene Weng f.30.10.1916 Hun giftet seg med Leif Johan Fredriksen f.20.03.1913 like før krigen, tror jeg. De bodde på Lilleaker. Har funnet hennes død 29.11.1999 Moren til Solveig Helene het Selma Andersen (Anderson). Faren til Leif Johan het Adolf Fredriksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Hella

Du finner Solveigs dåp ved å gå inn på skanna kyrkjebøker, Ullern 1916-1928, Fødselsregister. Hun er ganske riktig født 30.10.1916. Faren var lithograf Henry Einar Weng, født 1885, og moren Selma, født 1889.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvian Dahlberg Bye

Jeg prøver å finne ut mer om disse folkene, men finner ikke giftemål til Henry Einar Weng og Selma Andersen. Kan ikke finne noen av familiene i 1900-telling heller. Alfred Fredriksen og Milla finner jeg heller ikke. Milla skal komme fra Gjøvik. Under vielsen til Leif Johan og Solveig Helene står det at begge er konfirmert i Ullern. Jeg finner ikke det heller, jeg. Må jeg søke i andre kirkebøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvian Dahlberg Bye

Takk og takk. Jeg har søkt på 1900-tellinga, men ikke funnet dem?? Nå mangler bare giftemål til Alfred og Milla så kan jeg begynne å lete i Danmark og Sverige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvian Dahlberg Bye

Berit Knudsen, du har vært til så stor hjelp. Takk! Jeg har en del å lære når det gjelder søk i Oslo forstår jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.