Gå til innhold
Arkivverket

[#79625] Johan Carlsson (1834-1906) frå Skänninge, Östergötlands län,Sverige til US 1853?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Synneva Sørensdotter frå Hafslo i Sogn, fødd 3.3.1835, utvandra til Amerika i 1853 og gifte seg i Fillmore Co., MN 24.8.1856 med Johan Carlsson frå Skänninge, Mjölby kommun, Östergötlands län i Sverige, i Amerika kjend som John Carlson. Han vert oppgjeven fødd i Skänninge 24.8.1834, men utvandra òg til Amerika i 1853.Kan ein eller annan med tilgjenge til svenske kjelder hjelpa meg med følgjande:* Stadfesting av fullt namn, dato og stad for fødsli til Johan Carlsson?* Fulle namn på foreldri hans samt yrkestitel og opphav til båe?* Stadfesting av utvandringsåret 1853?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Sidan ingen har svart på dette ''svenske-temaet'' so langt, vil eg gjerne få trekka det fram att med von om at ein eller annan, som sit med dei ''rette'' svenske kjeldene, har høve til å hjelpa meg fram til eit svar?Eg takkar på ny so mykje for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Her er en kandidat, han er enkemann:1900 United States Federal CensusName: John Carlson Home in 1900: Amherst, Fillmore, MinnesotaAge: 65 Birth Date: Aug 1834Birthplace: SwedenRace: White Gender: MaleImmigration Year: 1853Relationship to Head of House: HeadFather's Birthplace: Sweden Mother's Birthplace: SwedenMarital Status: WidowedOccupation: FarmerHousehold Members: Name AgeJohn Carlson 65 Martin Carlson 31 (sønn) Augusta Carlson 24 (datter) Ivey Iverson 18 (helper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Her er familien i 1880:1880 United States Federal CensusName: Susan Carlson Home in 1880: Amherst, Fillmore, MinnesotaAge: 44 Estimated birth year: abt 1836Birthplace: Norway Relation to Head of Household: WifeSpouse's name: JohnFather's birthplace: Norway Mother's birthplace: NorwayOccupation: House Keeping Marital Status: Married Race: White Gender: FemaleHousehold Members: Name AgeJohn Carlson 44 Susan Carlson 44Mary Carlson 22 Carl Carlson 20 Sarah Carlson 18 Andrew Carlson 16 Rachel Carlson 13 Martin Carlson 11 Caroline Carlson 9 Matilda Carlson 6 Augusta Carlson 4 William Carlson 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.