Gå til innhold
Arkivverket

[#79639] Lars Magnus Nylen, fødd Finspång, Östergötlands län, Sverige 1861 -Amerika 1882?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har ein ny svensk ''nøtt'' eg vonar einkvan kan hjelpa meg å løysa:Frå Amerika får eg opplyst at Lars Magnus Nylen skal vera fødd i Finspång, Östergötlands län i Sverige 24.1.1861 og at han utvandra til Amerika i 1882. Men FT1900 for ND meiner han var fødd i januar 1862 og utvandra i 1885.Er det mogeleg å finna ut:* Lars Magnus sitt fulle namn og nøyaktig dato (og stad) for fødsel?* Korrekt utvandringsår?* Fulle namn på foreldri hans samt yrke og opphav til båe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Roland Thorsson

Finspångs församling heter Risinge och det finns ingen Lars Magnus född där varesig 1861 eller 1862.Roland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Roland for nyttig svar!No har eg gjort eit nytt søk i databasen til ancestry.com, og eg har funne Lars Magnus Nylen sin ''naturalization'':~~~~~~~~~~~~~~~~Name: Loue Magnus NylenAge: 74Birth Date: 24 Jan 1861Birth Location: North Finskog, SwedenSpouse: AnnaChildren: Clara; Nora; Alvin; Harris; LloydArrival Year: 1882Issue Date: 24 Jun 1935State: WashingtonLocality, Court: Spokane, Washington, District CourtTitle: Naturalization Records of the U.S. District Court for the Eastern District of Washington, 1890-1972Description: Declarations of intention, 1930-1938, #12801-14400Series: M1541~~~~~~~~~~~~~~~~Her finn me at Lars Magnus er fødd i ''North Finskog''. Dette tyder vel då at han er fødd i Norra Finnskoga socken i Värmland?Er det no mogeleg å finna svafr på spørsmåli mine frå innlegg #1?Eg takkar på ny for alle gode tips og seier meg lei for at eg ikkje sjekka originalopplysningane frå Amerika betre i første omgongen!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Jeg finner ingen Lars Magnus Nylen eller Lars f. 1861 i Norra Finnskog, ei heller under utflytting i 1882 eller 1885 som passer med de opplysningene du gir her.Jeg finner heller ikke Lars Magnus Nylen, f. 1861 i ft 1880 for Värmland. Men i Ft 1880 for Värmland finner jegFam. nr 1Erik Göran Nylén, f. 1831 i Väse, Värmlands län, Kapellpredikant, Kyrkoherde utn. Han bor i Nyskoga, Norra Flatåsen.Fam. nr 2Lars Magnus Olsson, f. 1861 i Nyed Värmlands län, Dräng Denne Lars Magnus Olsson finner jeg i kirkeboka for Nyed, født 24. januar 1861, dpt 25. januar 1861, født utenfor ekteskap, mor er piga Christina Magnusdtr, Getebol, op. far, dr. Olof Olofsson, ibid.Nyeds kyrkoarkiv, Födelse- och dopböcker, SE/VA/13409/C/9 (1861-1873), bildid: 00043461_00004 Lars Magnus Olsson flytter fra Nyskoga, Norra Flatåsen i 1883, 2/4, til Amerika.Nyskoga kyrkoarkiv, In- och utflyttningslängder, SE/VA/13411/B/1 (1873-1894), bildid: A0017551_00026 Kan dette være den du leter etter? I så fall kan han ha tatt presten etternavn som sitt når han kom til Amerika?Kanskje noen kan finne ham i andre kilder over utvandrede svensker? Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Jeg ser at ankomst til Amerika ikke stemmer med det som står i kirkeboka under utflytting .................Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

I følge naturaliseringspapirene, så emigrerte han via Oslo (Christiania) mai 1882, og ankom Philadelpia med et skip fra Cunard Line. Også levert inn noen papirer (declarering) i Vorn, Minnesota ca 1884 står det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Randi og Hanne Line for spennande og svært nyttige innlegg!Eg er overtydd om at du Randi har funne rett person, men kan det verkeleg vera slik at han har teke ættenamnet til presten? Det høyrest urimeleg ut, men so var det desse svenskane då...; alt dei finn på...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roland Thorsson

I Emigranten populär finns OLSSON LARS MAGNUS född 1861, DRÄNG och OGIFT. Hemfösamling: NYSKOGA och bosatt på NORRA FLATÅSEN i S-län (Värmland). Han utvandrar 1883-04-02 vid åldern 22 år ensam med destination N AMERIKA.Man hittar honom i Ekshärads födelsebok [sE/VA/13100 Ekshärad C:6 (1847-1867) Bild 166]. Han föds 22/9 och döps 29/9 1861. Far är Olof Olsson och mor är Anna Cajsa Persdotter. De bor i Lilla Skoga.Roland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Roland for innlegget frå måndag.No vart eg noko ''confused'', men om eg tolkar dette rett, so har me å gjera med to ulike Lars Magnus Olsson. Han som utvandra i 1883, er tydeleg IKKJE den eg leiter etter, men eg finn heller ikkje nokon som utvandra over Christiania i 1882!?Er det noko som kan klara opp i denne utvandringi for meg?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.