Gå til innhold
Arkivverket

[#79640] Brynhild Thoresdotter - fødd i Selbu 1811 - kven var foreldri hennar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg finn denne barnedåpen i Selbu 8. sundag etter Trefoldighet: Brynhild Toresdotter, fødd 28.7.1811 av ugifte foreldre Tore Hagenson Gjedmoen af Sundal og Maglie Pedersdotter Haarstad (Lenke)Er det nokon med lokal kunnskap i dette distriktet som kan hjelpa meg identifisera desse foreldri? Kvar var dei ifrå og kvar vart dei av?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Finner ei Magli Pedersdatter i Selbu i 1801, hun er 29 år gammel, altså 13 år eldre enn Tore Haagensen i Selbu - Lenke Men aldersforskjellen er kanskje litt stor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Iflg Selbu bygdebok B 4 s 442 var mor til Brynhild, Mali Persdtr Haarstad f 1773. Hun bodde heime til 1819 da hun flyttet til Strinda. Hun hadde Brynhild med Tore Håkonsen Geitmoen fra Sunndalen.Hennes foreldre var Per Bjørnsen Haarstad f abt 1739 d 1808 g 1767 med Ingeborg Larsdtr Kallar f 1746 d 1787.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.