Gå til innhold
Arkivverket

[#79642] Gunhild Karine Gulbrandsdtr gift Enger, til USA. 1881, mannen Ole. 1880


Gjest Magne N. G. Hagen-Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne N. G. Hagen-Pettersen

Noen som kan hjelpe med info om hennes familie i USA. Gunhild ble gift 19081877 i Konnerud (Skoger) kirke med enkem. Carl Corneliusen Enger f. 06041846, ModumCarl reiste over den 10071880, skulle til Mennemonee (i følge emigrantprot), Wisconsin. Gunhild reise over 22071881 med sine 2 barn. Karl J og Gustav K. h.h.v 4,75 år 4 3/4 år vil jeg tro det er. Gustav var 11 mnd. Jeg har ikke funnet fødselen deres i DrammenNoen som kan hjelpe meg å se om de fikk flere barn 'over there' og evt om de døde der.Gunhild Karine var født 28061852 på Jordbrek-eie i Skoger. Datter av Gulbrand Jørgensen og Maren EnersdtrMvh. Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

På FS finner jeg Bertha H. Enger,født 1 nov 1882 Leland, La Salle, Illinois. Foreldre: Carl Enger og Gunil Carine GulbrensenLenke America&frompage=99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.