Gå til innhold
Arkivverket

[#79669] Aleksander Nikolai Eriksen / Engli frå Rana til Bergen. 1914


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg etterlyser Aleksander Nikolai Eriksen eller Engli f. 12.06.1890 på Nedre Gruben i Rana av foreldre Erik Andreas Mikkelsen og Dorthea Mikkelsen. Foreldra tok familienamnet Engli, men eg er usikker på om alle barna brukte det namnet.Her er dåpen hans Lenke der er det anført atter det eg forstår at han flytte til Bergen 1914.Er interessert i opplysningar om bopel og evt familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Den Alexander som dør 20.mai 1916 er bare 7 år, så han kan det ikke være. Men kanskje faren? Han heter også Alexander..Kildeinformasjon: Bergen fylke, Bergen by, Dødsfallsprotokoll 10 , 1915-1918, oppb: Statsarkivet i Bergen.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27860/105>http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27860/105Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Kandidat: Alexander Mikkelsen, født 12.06.1890, død 13.07.1956 i Kvinnherad (fra DIS gravminner). Han kan jo ha tatt farens etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Eg har lagt inn forespørsel i Arkivforumet om dødsmelding for Alexander i Kvinnherad så får vi sjå kva den seier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Då har eg fått svar på kva som stod i dødsmeldinga 1956: ' Han døde på Toftevåg i Eid sokn, Fjelberg prestegjeld, het Aleksander Nikolai Mikkelsen, var født i Mo i Rana 12. juni 1890, var smed, og etterlot seg enke Elise, datter Ruth Bjerga i Sandnes og sønnen Arne Mikkelsen i Fjelberg. '*** ***Då er det bekrefta at det er rett mann og at han brukte familienamnet Mikkelsen.I og med at han vart begreven i Kvinnherad er det vel mest truleg at det var der han var busett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin H. Skibenes

Eg trur nok han var busett i Eid sokn. Men i 1964 vart Eid sokn overført til Kvinnherad. 'Ved dept.brev av 12.08.1963 vart Fjelberg lensmansdistrikt oppløyst og overført til Kvinnherad og Ølen, gjeldande frå 01.01.1964.'1 1948 hadde han branntakst på eigedomen sin: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Takk skal du ha for den opplysninga! :)Godt å få hjelp frå meir lokalkjende folk i eit for meg ukjent område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.