Gå til innhold
Arkivverket

[#79684] V. Brun gm. Lucie M. Angell. Er Lucia M. Raffn lik L.M.Angell?


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Jeg har funnet vielsen til Brun og Angell i VF Trondheim, 29/5 1744, nr.11 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16344&idx_id=16344&uid=ny&idx_side=-224>Lenke Så langt trodde jeg alt var OK. Men så får altså Vincens og Lucie Margrethe et barn i Øyemark i ØS, og da får jeg problemer. (XX.trin.) 11/10 1750 døpte de datteren Abel Magrete. Men moren står oppført som Lucia Magrete Raffn? Noen som har kjennskap til en Lucia Raffn. Det kan jo være feil skrevet, men man vet aldri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Flott. Siden moren heter Angell igjen senere så er nok det riktig. Kanskje Lucie også ble døpt Raffn. Jeg har ikke fått sjekket det i kirkeboka enda. Lucie skal visstnok være født/døpt 15/9 1715/16 i Nesna NO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Takk igjen Ann-Mary. Men det er i grunnen Brun jeg holder på med. Jeg sjekker det materialet jeg allerede har mot kirkebøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.