Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#79695] Martha Evensdotter, fødd i Sogndal 1835 - konfirmert 1850 - kvar vart ho av?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har i lengre tid vore på leiting etter lagnaden til denne jenta:Martha Evensdotter (Ølnes), fødd i Sogndal 20.9.1835 som dotter av ungkar Even Olson frå Slidre i Valdres og enkja Ingeborg Eriksdotter Ølnes. Eg finn ho konfirmert i Stedje sokn i Sogndal i 1850 (Lenke), men so vert ho borte!Eg har ikkje funne ho gift eller avlidi i Sogndal, og ikkje er ho å finna i Noreg i 1865!Eg står heilt fast. Kanskje nokon har tips å komma med? Kan ho ha utvandra til Amerika?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Jeg finner ei Marith Evensdatter som ble gift i Vestre Slidre i 1858, datter av Even Olsen, men det er nok et skudd i blinde....Oppland fylke, Vestre Slidre, Ministerialbok nr. 2 (1856-1864), Ekteviede 1858, side 132. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8995&idx_id=8995&uid=ny&idx_side=-131>Lenke Permanent bildelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

men denne marit ble født i 1828, så det er definitivt et bomskudd!!!grethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svehn Ruskelöv

Hei Lars!Her flytter ''Marthe Evensdtr. Ölnes'' fra ''Sogndal'' til ''Bergen'' 13/9-1854 nr. 73 h. side : LenkeMvh,Svehn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og særleg til Svehn som har oppdaga denne utflyttingi til Bergen, og ved nærare søk i Bergen finn eg vigsli hennar der, i Nykyrkja 22.10.1854 med sjømannen Peter Britannus Knutson (28) frå Ørsta (Volda) ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8362&idx_id=8362&uid=ny&idx_side=-130>Lenke) (kommentar: frykteleg skrift!). Klokkarboki har lettare skrift... (

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svehn Ruskelöv

Her er jeg litt usikker, men som jeg ser det var det bare en ''Marthe/ Martha'' som födt ca. 1835 med far ''Even/ Eivind''?? i ''Sogndal''.Her er vielsen til en ''Marthe Eivindsdtr. Rugesäter'' og söfarende ''Peter Britanius Knudsen'' den 22/10-1854 nr. 55 i ''NK'' med far ''Eivind Rugesäter'' : LenkeHva tror du om dette Lars??Mvh,Svehn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svehn Ruskelöv

Bra samarbeid her Lars, da må jo dette stemme.Titter litt på event. barn til de.Mvh,Svehn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Ifølgje FamilySearch (Lenke) får dei ein son i Nykyrkja i Bergen: August, fødd 18.8.1858.Men eg kan ikkje sjå noko meir til denne huslyden i FT1865! Kvar kan det ha vorte av dei? Amerika?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Som det går fram av tema #79717, har eg funne att Martha Evensdotter med mannen Peter Britannus i Minnesota, so dette problemet er då òg løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.