Gå til innhold
Arkivverket

[#79695] Martha Evensdotter, fødd i Sogndal 1835 - konfirmert 1850 - kvar vart ho av?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har i lengre tid vore på leiting etter lagnaden til denne jenta:Martha Evensdotter (Ølnes), fødd i Sogndal 20.9.1835 som dotter av ungkar Even Olson frå Slidre i Valdres og enkja Ingeborg Eriksdotter Ølnes. Eg finn ho konfirmert i Stedje sokn i Sogndal i 1850 (Lenke), men so vert ho borte!Eg har ikkje funne ho gift eller avlidi i Sogndal, og ikkje er ho å finna i Noreg i 1865!Eg står heilt fast. Kanskje nokon har tips å komma med? Kan ho ha utvandra til Amerika?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg finner ei Marith Evensdatter som ble gift i Vestre Slidre i 1858, datter av Even Olsen, men det er nok et skudd i blinde....Oppland fylke, Vestre Slidre, Ministerialbok nr. 2 (1856-1864), Ekteviede 1858, side 132. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8995&idx_id=8995&uid=ny&idx_side=-131>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og særleg til Svehn som har oppdaga denne utflyttingi til Bergen, og ved nærare søk i Bergen finn eg vigsli hennar der, i Nykyrkja 22.10.1854 med sjømannen Peter Britannus Knutson (28) frå Ørsta (Volda) ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8362&idx_id=8362&uid=ny&idx_side=-130>Lenke) (kommentar: frykteleg skrift!). Klokkarboki har lettare skrift... (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Her er jeg litt usikker, men som jeg ser det var det bare en ''Marthe/ Martha'' som födt ca. 1835 med far ''Even/ Eivind''?? i ''Sogndal''.Her er vielsen til en ''Marthe Eivindsdtr. Rugesäter'' og söfarende ''Peter Britanius Knudsen'' den 22/10-1854 nr. 55 i ''NK'' med far ''Eivind Rugesäter'' : LenkeHva tror du om dette Lars??Mvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ifølgje FamilySearch (Lenke) får dei ein son i Nykyrkja i Bergen: August, fødd 18.8.1858.Men eg kan ikkje sjå noko meir til denne huslyden i FT1865! Kvar kan det ha vorte av dei? Amerika?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Som det går fram av tema #79717, har eg funne att Martha Evensdotter med mannen Peter Britannus i Minnesota, so dette problemet er då òg løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.