Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Harald L. Bakke

[#79749] Ole Erikson Bakke /Ekornbakke, f. 1858 lærar i (Gudbrandsdalen) ?

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Bror til min oldefar Ole Henrik Berent Erikson Bakke (eller Ekornbakke) var f. 03.10.1858 i Davik. Han utdanna seg til lærar og fekk seg lærarjobb på Austlandet, truleg ein eller annan stad i Gudbrandsdalen. Han fekk etterkvart tuberkulose og kom heim og døydde i Davik den 18.02.1885.Eg er interessert i om nokon har kjennskap til KVAR han var ansatt som lærar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Er det han som flytter til Stord i 1877?Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

Ja det stemmer nok, det var vel då han reiste til Stord for å gå lærarskulen eller 'seminar' som dei kalla det den gongen.Men kvar arbeidde han som ferdig utdanna lærar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Har prøvd å lete under utflyttet fra Stord noen år framover etter 1877,men foreløpig finner jeg ham ikke.Tenkte der kunne være en pekepinn til hvor han dro for å praktisere som lærer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

Ja det same har eg gjort utan resultat. Har også lett i Davik under innflytta for evt. å finne han tilbakeflytt etter at han vart sjuk, utan resultat.Tenkte kansje at nokon med kunnskap om lærarstanden i dei forskjellige bygdelaga kjenner at namnet.I allefall takk for innsatsen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.