Gå til innhold
Arkivverket

[#79749] Ole Erikson Bakke /Ekornbakke, f. 1858 lærar i (Gudbrandsdalen) ?


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Bror til min oldefar Ole Henrik Berent Erikson Bakke (eller Ekornbakke) var f. 03.10.1858 i Davik. Han utdanna seg til lærar og fekk seg lærarjobb på Austlandet, truleg ein eller annan stad i Gudbrandsdalen. Han fekk etterkvart tuberkulose og kom heim og døydde i Davik den 18.02.1885.Eg er interessert i om nokon har kjennskap til KVAR han var ansatt som lærar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Ja det stemmer nok, det var vel då han reiste til Stord for å gå lærarskulen eller 'seminar' som dei kalla det den gongen.Men kvar arbeidde han som ferdig utdanna lærar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Har prøvd å lete under utflyttet fra Stord noen år framover etter 1877,men foreløpig finner jeg ham ikke.Tenkte der kunne være en pekepinn til hvor han dro for å praktisere som lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Ja det same har eg gjort utan resultat. Har også lett i Davik under innflytta for evt. å finne han tilbakeflytt etter at han vart sjuk, utan resultat.Tenkte kansje at nokon med kunnskap om lærarstanden i dei forskjellige bygdelaga kjenner at namnet.I allefall takk for innsatsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.