Gå til innhold
Arkivverket

[#79757] Ole Nilsson, fødd 1821 på Ystebø på Radøy - matros i Bergen til 1852 -og so kva?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Nilsson var fødd på Ystebø på Lindås 10.12.1821, men flytte i ung alder til Bergen der han 4.7.1847 gifte seg med Bertha Marie Absalonsen, fødd i Bergen 9.8.1824. Ole var matros, og parfolket budde i Nykyrkjesokni der dei fekk fire born:* Nils Olai, fødd i Bergen 17.6.1845* Alfred Johan, fødd i Bergen 24.3.1848* Emilie Andrea, fødd i Bergen 15.4.1850* Oluf Bertin, fødd i Bergen 26.5.1852So forsvinn huslyden heilt! Eg finn ikkje dødsfall for nokon av foreldri i Bergen, og ikkje finn eg dei i FT1865.MEN, kanskje er det sonen Alfred Johan som i 1865 sat fengsla i Bergen? (Lenke)Om dette er han, kvar er so resten av huslyden?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Berthe Marie Bentsen får en uekte datter i 1862, det er vel hun som står oppført sammen med Christian og Berthe i 1865 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Egil, Lars og Bjørg for kjempeflotte innlegg! Då er lagnaden til Bertha Marie Absalonsen funnen, og dette er vel andre mann hennar: Lenke - Christian Bentsen i Skottegaten, døydde 23.4.1893 - men då var vel ikkje Bertha Marie enkje då ho døydde i 1887...?Elles er det eit spørsmål kvar Ole Nilsson har gjort av seg? Han var matros, so kan henda er han omkomen til sjøs?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

(10) i kirkeboken står Berthe som 'sømands hustru' ved dødsfallet, så da er opplysningen i fattigmantallet feil. Kildeinformasjon: Bergen fylke, Stiftelsespresten, Kommunepresten, Ministerialbok nr. A 5 (1887-1908), Døde og begravede 1887, side 6. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2026&idx_id=2026&uid=ny&idx_side=-6>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Lars J. for siste innlegget her. Då er det nok den rette Christian Bentsen eg har funne, og problemet er løyst, bortsett ifrå dødsfallet til Ole Nilsen.Eg er samd i at han mest truleg miste livet til sjøs. Det var ikkje halde skifte etter han i Bergen, men eg har lagt spørsmålet fram i Arkivforum, so får me sjå kva dei lærde seier...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.