Gå til innhold
Arkivverket

[#79761] Brynjulf Minken, fødd kvar? (BB Ringsaker/Moelven?)


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

I Gravminner finn vi Brynjulf her: http://www.disnorge.no/gravminner/vis.php?mode=fyForeldre er truleg Otto og Ingeborg Minken busett Moelven frå ca 1898 til ca 1911. Seinare busett på Norstrand i Oslo, og dei flytta før 1914 eller det året.Brynjylf g.m. Dagny Pedersdtr. Batalden f. 1910i Florø. Han hadde 3 (eller 4) syskjen: Eva f. 1898, Hjørdis f. 1900 og Fridtjof (f. 1901 og kanskje Harda Marie f. 1903) Dei 3 eldste fødd på Moelven (Ringsaker i Hedmark), Harda har eg ikkje funne dåpen for.Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Hei Torbjørn. Eg har lett etter denne gjengen tidlegare, men ikkje kome så mykje lenger enn du Lenke russøy&nr=41&antinnlegg=5&startnr=&antall=&spraak=#ankerDet er ei stund sidan eg har jobba med denne.Det eg har fått opplyst av andre kilder, er at Otto Minken (f. Mikkelsen) starta trikortasjefabrikk i Oslo i 1911 (etter at han måtte gå frå jobben på Moelven, var visst noko økonomi som ikkje var heilt i orden så vidt eg hugsar). Eg forstår det slik at Otto og Elisa (som ho vel kalte seg på Moelven) blei skilde før han flytta til Oslo (har ikkje sikker stadfesting på dette), og såleis før Brynjulf var fødd. Eg har difor gått ut frå at han ikkje er barn av desse, men det at han gifta seg i Batalden, har gjort at eg har vore noko usikker. Kanskje kan han være nevø av Otto eller liknande.Dagny døde 17.10.1997, men det har du vel.Som sagt, så er det ei stund sidan eg kikka på denne saka, men eg har nokre lause trådar som eg kan sjå om eg får ta tak at i.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei Egil!Eg har óg høyrt noko slikt om at Otto og Elisa vart skilde. Eg finn ikkje Otto i Gravminner, men det kan vel kanskje ha sin forklaring i at ikkje alle graver er registrert.Visste ikkje at Brynjulf og Dagny gifte seg i Batalden! Men Dagny sin far var frå Batalden, så det kan vere det som er årsaken til at dei gifte seg der.Du kan ha rett i at Brynjulf ikkje var son til Otto og Elisa, men det var det å finne dåpen hans som ikkje har lukkast meg.Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Egil: Iflg. Gravminner er Elisa (med feil fødselsår) og borna Eva, Hjørdis og Fridtjof gravlagde heilt nær kvarandre på Norstrand kirkegård. Ei Harda Marie Minken (f. 11/5 1903)er også gravlagd nær desse. Veit du om Harda er dotter til Otto og Elisa? Har ikkje funne dåpen hennar.Og har du giftermål til Otto/Elisa og Brynjulf/Dagny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ja Torbjørn, når eg ser etter, så visste ikkje eg heller at han gifta seg 'i' Batalden. Beklager, las notatane litt kjapt.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Otto og Elisa blei gifte i 1897 har eg registrert. Eg skal sjå om eg klarer å finne igjen giftemålet.Harda har eg også vore usikker på, men fann ho ikkje i Moelven, så eg har gått ut frå at det er noko inngifte eller anna.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Statskalenderen for 1957, statsautoriserte revisorer i Oslo: Minken, Folkvard Brynjulf, f.1912, c.oecon. 1936, ansatt 1942.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takkar så mykje for den informasjonen, Egil og Carsten!Det er dåpen til Brynjulf (Folkvard Brynjulf) og hans giftermål med Dagny som no er utfordringen å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg reknar med at sidan Carsten ikkje har nemndt ho i samband med adresseboka for Oslo i 1855, så var dei ikkje gifte då. Det er vel også ho som er omtalt her som Dagny Batalden i samband med byjubileet i 1960? (sjå bildeteksten) LenkeDet betyr vel at dei blei gifte etter 1960? Brynjulf døde i 1969.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Litt rart dette; eg har sett eit liknande bilete før, men då synes eg å hugse at Dagny er omtala som Dagny Batalden Minken i underteksten!Men vi må gå ut frå at teksten til bilete seier sanninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank H. Johansen

Det er Minken-familie bosatt på Skjønhaug i Aker ved FT 1900: LenkeSer ut som en jernbanemann født på Elverum, bosatt i Vang, Hamar, Kristiansand, Ullensaker og Aker etter tur. Men hvem vet hvor ferden fortsatte...?Fant forresten dåpen til Dagny Batalden i Florø, men den har du kanskje kontroll på fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takk for svar Frank!Det kan vere at ein Otto var onkel til Brynjulf, som Egil er inne på i (2). Det kan soleis vere Andreas og Mathilde Minken som er far til Brynjulf. Andreas var bror til Otto. Det var også Harald [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=f00501&gardpostnr=29&personpostnr=378&merk=378#ovre>Lenke og Georg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank H. Johansen

Hmmm... Riksarkivet / Statsarkivet i Oslo kan trolig hjelpe deg med det gamle Folkeregisterkortet hans, og der vil nok fødested være oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei Egil! Av Statsarkivet har eg fått vite at Brynjulf Folkvard f. 2/8 1912 vart fødd på Ljan i Norstrand sokn.Men det har ikkje lukkast meg å finne han blant døypte i Norstrand kirke. Det kan tenkjast at han flytta frå Ljan rett etter fødselen, og før han vart døypt. Difor har eg spurt om å kartlegge rørslene til alle Minken i Oslo i 1911 og 1912 vha. Adressbøkene i Oslo. Så får vi sjå....Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Solveig Håklev

Vet ikke om du har funnet dette selv,men her er vielsen,borgerlig i Aker Kildeinformasjon: Akershus fylke, Aker sorenskriveri, Vigselsbok (borgerlig) nr. 13 (1940-1941), Borgerlig viede 1940, side 33. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Dåpen i Bragernes,nr 129 Kildeinformasjon: Buskerud fylke, Bragernes, Ministerialbok nr. II 10 (1911-1922), Fødte og døpte 1912, side 33. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Dagnys dåp Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Fødte og døpte 1910, side 34. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Torbjørn: Ein liten tanke/spekulasjon.Ut frå det som eg har fått opplyst skulle altså Minken og Otto være skild før han flytta til Oslo i 1911, og at Elisa så flytta til Oslo, for at barna skulle være nærmare faren.Vi ser her at Brynjulf er fødd i Bragenes i august 1912. Han er registrert som ektefødd, men Elisa står oppført med pikenamn. Mora er også oppført som fadder, og også faderen. (Katrine Jansen må vel være nest yngste søstra til Elisa)Kan det være at Brynjulf er fødd etter at at dei blei skilde (eg veit ikkje korleis dette ville bli ført i forhold til ekte/uekte). I så fall må skilsmissen ha vore i slutten av 1911, evt. i byrjinga av 1912, og at Elisa då har budd på Bragenes. Så har ho seinare flytta til Oslo.Som sagt, litt spekulasjoner, og det er ikkje sikkert det er så interessant.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Ekteskap nr 2 for Otto Minken 1/11-1928 Kildeinformasjon: Oslo fylke, Vestre Aker, Ministerialbok nr. 15 (1904-1929), Ekteviede 1928, side 228. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.