Gå til innhold
Arkivverket

[#79780] Mary A. Wiste - fødd Noreg 1875 - til Am. før 1893 -frå V.Slidre/Vågå/Randaberg?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Minnesota kjem ei ny etterlysing:Peter Anderson frå Sogndal i Sogn (1859-1935) gifte seg i River Falls, Polk (Pennington) Co., MN 26.12.1893 med:Mary A. Wiste, f. i NOREG kring 1875Eg mistenker Mary for å vera dotter av dette paret som i 1910 budde i Thief River Falls, MN:~~~~~~~~~~WISTE, Andrew O 70 Nor Nor Nor em 1882 hardware store tinnerWISTE, Marit 67 Nor Nor Nor em 1882 wife - married 47 years - 9 children/6 aliveWISTE, Christian A 33 Nor Nor Nor em 1887(!) son~~~~~~~~~~Gardsnamnet Viste finst berre tre stader i Noreg, i Vestre Slidre, i Vågå og i Randaberg. Kan Mary og foreldri hennar vera komne frå ein av desse stadene?Eg er på leiting etter:* Nøyaktig dato og stad for fødsli til Mary Wiste?* Fulle namn på foreldri hennar med yrke og opphav?* Utvandringsåret deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Ole`s dåp i Lyster 1869 (nederst),her står ei anmerkning bakerst som jeg ikke skjønner,men har mistanke om at Anders Viste`s hustru Marit har vært gift før Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Kari /Karen f. 1864,døpt 1865 i Vågå ,nå må vi vel nærme oss vielsen og funne parets opphav (1. døpte i 1865)Lenke Paret er ikke gift her,det er hans 2. leiermål og hennes 1. ifølge anm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Ja,der fant du dem ! Er nesten sikker på at det er riktig Anders og Marit du har funnet. Folketellinga 1865,Anders Viste er fange i Trondheim [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=11&filnamn=f61601&gardpostnr=775&personpostnr=10247&merk=10247#ovre>Lenke Og da tror jeg det er Marit og datteren Karen som er her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jakup Skjedsvoll

Da kan vi vel også nokså sikkert seia at Marit Olsdotter var fødd i Heidalen 25.12.1843, utanfor ekteskap, av foreldre Ole Guttormsen Slette og Ragnild Olsd. Fougstadeie. Dei gifta seg seinare og budde i 1865 som husmannsfolk på Haugen, som såvidt eg forstår, var ein plass under ein av Bilbengardane. Det stemmer med at Marit Olsd. er nemnt Bilbeneie ved dåpen til Kari, og at også alle fadrane kan finnast att i nærområdet til Bilben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Anders O. Viste og Marit Olsdatter Viste fikk ei datter Karen i desember 1881,kanskje grunnen til at kona måtte vente til 1882 med å emigrere Lenke De fikk også Kristian f.7/8 1876 og Ragna f.21/6 1879 mens de bodde i Orkdal.Regner med at datteren Karen f.1864 døde tidlig siden de døpte denne siste med samme navn. Har sett litt mer på den Marit med datter Karen i 1875-tellinga som jeg la inn lenke til i natt,enten er det feil på moras etternavn eller så er det ikke rett personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Der fant jeg omsider full fødsel-og dåpsdato på Maria Andersdatter Viste,regnet med det kunne bli vrient siden hun var født i Sverige,men her fra innflyttinga til Orkdal Lenke Så spørs det da om det er noen måte å få bekreftet om dette er rette Maria/Mary vi har funnet ? Da samsvarer det i såfall med det paret du fant i 1910-tellinga,ikke sant ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

I 1847 flytter det en familie fra Valdres til Gausdal- Ole Olsen Vidste og kona Mette Agrimsdatter,de har bl.a en sønn Anders 8 år,kan det være den Anders som senere ble gift med Marit Olsdatter tro ?Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne, Lars og Jakup for mange flotte innlegg. Eg er imponert over at denne huslyden dukka opp so kjapt!I mellomtidi har eg motteke stadfesting om at Maria Wiste var fødd i Kalls socken i Jämtland, Sverige 1.5.1874.Og sidan opphavi til foreldri ogso synest vera klare, er dette problemet heilt løyst!Nok ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.