Gå til innhold
Arkivverket

[#79789] Lornts Pedersen f 1833 Brønnøy


Gjest Tor Trondsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Klaus Johnsen

Anna Marthine Lorentsdatter født 24.juli 1870 Kilen, Vevelstad, døpt 16.oktober 1870 i Vevelstad kirke, Forvik. Hennes foreldre: Lorents Johan Sverdrup Pedersen fra Arnes i Sømna, gift 20.oktober 1861 Vevelstad kirke med Johanna Jakobsdatter fra Overhalla, Nord-Trøndelag.Anna Marthine gift 18.mai 1891 i Vevelstad med Tøger Tanke Schille fra Hals i Vefsn.Mvh Klaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Trondsen

Takk Klaus, Der laget du masse ekstrarbeid for meg ;-)Jeg har muligens helt feil folk i treet mitt. Den Johanna jacobsdatter som jeg hadde var fra Høylandet: Lenke og var uekte barn av Olava Johnsdatter (Brønbo)og Jacob johannesenmvh Tor, Sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Lorents Johan Sverdrup ble født i 1834 Arnes Sømna, sønn av hsm. Peder Larsen f. ca. 1795 d. etter 1846 oppgitt aa vaere fra Gudbrandsdalen OP. Peder g. 1825 Brønnøy med Golla Fredriksdtr. (Gullov ved daapen) f. 1795 d. 1845 Kilen Vevelstad, dtr. av Fredrik Sigvardsen og Sigrid Jakobsdtr. Svarva, Snaasa NT. Peder med familie flyttet ifølge Vik kirkebok til Salten i 1838, men var i Kilen i 1842. Lorents døde 1900.Du kan finne 4 søsken til Lorents paa Sømna Bygdebok (Arnes h:1).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.