Gå til innhold
Arkivverket

[#79819] Olia/Olea Olsdatter Svenkerud (f. 1840), Vang, Hedmark


Gjest Jan Søstuen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Søstuen

Olia Olsdatter f. 12.1.1840 i Vang, Hedmark. Døpt 15.3.1840 i Vang. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1494&idx_id=1494&uid=ny&idx_side=-41>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Øverst på høyre side Oppført som datter av 'gaardmand Ole Jensen Svenkerud og Pernille Larsdatter'.Hun blir gift med Olaus Rach i Elverum den 8.11.1867. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke Nummer 26Hun bor delvis hos datteren i Våler og på Kjellmyra under FT1900:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Pernilles dåp nest nederst på høyre sideKildeinformasjon: Hedmark fylke, Vang, Ministerialbok nr. 5 (1784-1809), Fødte og døpte 1805, side 492-493. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9049&idx_id=9049&uid=ny&idx_side=-138>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Og konfirmasjonKildeinformasjon: Hedmark fylke, Vang i Vang, Ministerialbok nr. 7 (1813-1826), Konfirmerte 1819, side 511-512. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Bente Nyheim

Hei,Olia Olsdatter er min tippoldemors (Eli) søster! Jeg er svært interessert i komme i kontakt med slektninger eller andre som vet mer om denne delen av familien. Jeg har et bilde av Eli og mannen Jens Jensen om noen er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Søstuen

Hei Bente, Jeg har endel på etterkommerne etter Olia og Olaus dersom du er interesssert. Send meg en mail på soestuen(krøllalfa)gmail(dot)com Mvh, Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Nyheim

Hei Jan,Svært interessert! Har sendt deg en melding nettopp paa mailadressen du oppga. Saa er jeg ogsaa nysgjerrig paa om dette er din familie og om vi kanskje er i slekt... MvhBente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.