Gå til innhold
Arkivverket

[#79878] Johan Johanson på Meeg (Kvam) i Bolsøy døydde 1912 - men kva med kona Ingeborg?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kyrkjeboki for Bolsøy sokn i Bolsøy syner at plassmann Johan Johanson, fødd på Meeg (1.10.)1835, døydde på Kvam i Bolsøy 11.7.1912 (Lenke).Johan var gift (gifte seg i Bolsøy 2.5.1876 med Ingeborg Halvorsdotter, fødd på Fuglset i Bolsøy 12.1.1837).Ingeborg levde att som enkje i 1912 og ser ikkje ut til å vera avlidi innan utgongen av 1916. Lenger går ikkje kyrkjebøkene for Bolsøy sokn i Bolsøy.Er det nokon med lokal kunnskap eller eventuelt med tilgang til nyare kyrkje- eller klokkarbøker frå Bolsøy som kan hjelpa meg finna:* Nøyaktig dato og stad for dødsfallet til Ingeborg Halvorsdotter?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg ser at DIS-Noreg sitt gravferdsregister har ein Johan Meek i Molde, fødd 1835, avliden 1923, men det er vel ein annan person?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk tiøl Kjell Ove for nytt innlegg.Eg ser av kyrkjeboki for Molde (Lenke) at Johan Meek, fødd i Bolsøy 1834, døydde i Molde 18.2.1923, so dette er nok ganske sikkert ein annan person...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.