Gå til innhold
Arkivverket

[#79882] Ramski,Ramnes Vestf.


Gjest Jan Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Pedersen

jeg søker forfedre til Johan Adolf Ramski f-1909 Ramnes ? iflg FS er Anders Johansen Ramski gift med Agnes Marie foreldre er det korrekt ? isåfall når er de født og hvor ?Mvh Jan Pedersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Jeg finner i farta ikke noe mer om disse personene. Husk at det er bare 4 måneder til 1910-tellinga kommer, så du venter kanskje på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Sem og Slagen bygdebok-gårdshistorie-første bind: I 1917 solgte Lars bruket til Anders Johansen Ramski og flyttet til Tveiten. .... Lofs-Eik, og Anders Jørgensen, Viulsrød i Borre, for 365 rdl. ... Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Min oldefar Anders Henriksen og Anders Ramski var venner. Min farmor fortalte at de kjørte ut med hest og vogn. Min oldefar slo hode stygt. Min mor husker historien bedere, skal ringe å høre :) Har selv vokst opp med Ramski familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.