Gå til innhold
Arkivverket

[#79893] Nogens Fraas Sørensen, fødd i Bergen 1873, budde Trondheim 1905 - lagnaden hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Mogens Fraas Sørensen, son av skipsførar Fredrik Sørensen og kona Anna Sophie Fredrikke Arnesen, var fødd i Bergen 25.1.1873. I 1900 var han ugft agent med bustad i Trondheim, og ifølgje dødsmeldingi eter faren frå 1905 var han framleis busett i Trondheim.Eg har freista nytta databasene for vigde i Trondheim etter 1900, men eg får dei ikkje til å fungera! Kanskje andre har hell med seg...? Uandsett, eg er interessert i å få greie på kva lagnad Mogens fekk!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Bjørg, Carsten og Rune for fleire flotte innlegg, som har gjeve meg mange gode detaljopplysningar om Mogens og huslyden hans!No manglar eg berre desse detaljane om denne huslyden:* Nøyaktig dato og stad for dødsfallet til Mogens (1949)?* Nøyaktig dato og stad for dødsfallet til Sigrid Haabjørn Sørensen?* Kor mange born fekk Mogens og Sigrid i alt (fleire enn dei tre som er nemnde i 1925?)?Eg takkar på ny for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Iflg. lægebiografien til Mogens Fraas fra 1965 så døde Sigrid 1965. I 1955 bor hun iflg. adresseboka for Oslo i Harbitzg.25 sammen med datteren Karen Sophie Fraas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for nye såpennande opplysningar!Eg har nettopp hatt ein prat med ein soneson av Mogens og Sigrid Fraas og fått greie på at Mogens ei tid var skipsreiar i Trondheim, men at det gjekk dårleg og at han sidan vart revisor og budde i Oslo, truleg frå sist på 1920-talet. Yngste dotteri var gift med vegsjef Olav Torp.Eg har søkt etter ei dødsmelding for Mogens Fraas i Oslo (1949)m\, men finn ikkje noko! Sonesonen veit ikkje kvar Mogens og Sigrid ligg gravlagde.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten og namnebror Lars J. for flotte innlegg!Er det kanskje mogeleg å finna ein dødsannonse i Aftenposten ogso for Mogens Fraas?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten og namnebror Lars J. for flotte innlegg!Er det kanskje mogeleg å finna ein dødsannonse i Aftenposten ogso for Mogens Fraas?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Ingen treff i Aftenposten så langt jeg kan se i 1949 på Mogens Fraas. Jeg fant han heller ikke i dødsfallsprotokollene på DA Kildeinformasjon: Oslo fylke, Oslo skifterett, Dødsfallsprotokollregister 49 (Hbe 0049), 1949-1949, oppb: Statsarkivet i Oslo.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27260/2>http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27260/2Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.