Gå til innhold
Arkivverket

[#79915] Kirkebøker Fjære Aust Agder -finner ikke liste over Copulerede ?


Gjest Kjetil Sigvart Eidskard
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** kan vielsene foregått i en annen kirke ?for eksempel disse inngåtte ekteskap av Elen Kristine Kristiansdtr Hesnæsøen f: omk. 1833 i Hesnæsøen Fjære -ft1865 enke (1.ektem død ?) gift 1 med Mads Andersen ** skibsfører -( Elen er enke i ft1865 )g: før 1856 d: før 1865 gift2 med Jørgen Johan Andersen f: omk. 1823? skibsfører-kan vere i ft1865 42år ugift g: før 1878 Kanskje ikke helt umulig disse ektemenn er brødre `?***mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Jørgensen

Hei KnutJeg er temmelig sikker på at disse to ikke er brødre, selv om jeg ikke har undersøkt muligheten av at Mads også er sønn av Anders Jørgensen (f. 1771) - her har jeg kun listet de barna jeg har funnet (og altså ikke lett etter et 'manglende' barn, Mads).Imidlertid synes jeg det er veldig spennende at du spør etter dette, fordi du kommer rett inn i min farsslekt. Jeg vil derfor gjerne komme i direkte kontakt. Skriv til ljoerg@online.no.Du kan forøvrig finne mer informasjon om Jørgen Johan på mine hjemmesider: http://home.online.no/~ljoerg/p15.htm#i726 De er forøvrig ikke helt oppdatert når det gjelder Jørgen Johan - (minst) 3 av barna vokste opp, og to av dem har etterkommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.