Gå til innhold
Arkivverket

[#79922] Hjelp til å tyde KB Lindås Mini A4 1764-1791


Gjest Christel Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Gjest Christel Rasmussen

Kan noen være så snill å hjelpe meg å tyde døde og begravede - Kari Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11574&idx_id=11574&uid=ny&idx_side=-177>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Jeg er ute etter en Kari Andersdatter Konglevold, født 3. søn Ephiphan (24. januar 1779) Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke Hun må ha dødd innen juli samme år. Der blir nemlig døbt en annen Kari av samme foreldre 24. april 1780 Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Utan å ha sett meg spesielt godt inn i denne skrifta tykkjer eg der står Kari Riisøen eller noko slikt, 16 veker gammal.Og svar til det siste: Jau, det kan førekome, og er slett ikkje uvanleg. Meir uvanleg er tre - eg har ein familie i basen min der tre døtre heiter Katrine (og berre det), og alle levde opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christel Rasmussen

Takk for hjelpen. Det er nok ikke den Kari jeg var på jakt etter. Da levde de vel opp begge to, og jeg må se etter senere dødsdato. Mvh Christel Rasmussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.