Gå til innhold
Arkivverket

[#79930] opplysninger om peder linumb og henrik hegland


Gjest anita mauseth
 Del

Recommended Posts

Gjest anita mauseth

disse to var antagelig faddere til lars gjertsen døpt 15.12.1753. Er det noen som vet hvor dem bodde på den tidenTror selv det var sannidal men, finner ingenting der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Kan du bruke STORE og små bokstaver der dette er naturlig og gir bedre informasjon om hvor du har den datodu referer til.Det er MYE LETTERE for de som vil hjelpe om du forteller mest mulig om det du vet og referanser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anita mauseth

ok Otto men det hender man blir litt for giveri men ok Tror kanskje det er best jeg slutter med mine innlegg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Det synes jeg ikke du skal.Men det er klart at med best mulig informasjon i første innlegget, gir de som vil hjelpe mye kllar informasjon slik at de slipper å lete etter informasjon som du allerede har og kan konsentrere seg om det du virkelig er på jakt etter og da med utgangspunkt i den informasjonen du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anita mauseth

Ok jeg får lete vidre i bøkene å se om jeg finner Peder Liumb og Henrik Hegland der.Tror ikke det mulig men, lov å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.