Gå til innhold
Arkivverket

[#79982] Kvar vart det av vesle Sverre fødd Stavanger 1896? Bortadoptert eller avliden?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Klokkardotteri frå Hafslo, Gerhardine Elise ''Dina'' Thorsdotter Brække, fødd i Sogndal 19.6.1866, flytte i 1896 frå Hafslo til Bergen. Ho var då svanger og dro direkte til Stavanger der ho fødde ein son:Sverre, fødd i Stavanger 7.6.1896Barnefaren var landhandlar Sjur Larsson Nyheim på Hafslo (1869-1913)Ingen i slekti har høyrt gjete denne sonen til Dina, og då Dina i 1922 skreiv testament, gav ho heile eiga si til den yngre søsteri Thea. Dina døydde på Stord i 1924, men berre den nemnde søsteri er nemnd i dødsmeldingi.Det er soleis eit mysterium kvar det vart av Sverre. Han er heller ikkje hjå mor si i Bergen i 1900!Kan han vera bortadoptert? Eller døydde han kort etter fødsli?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg har søkt litt i FT1900 og ser eit pleiebarn Sverre ''Skjursen'' i Stavanger 1900, fødd 1896. Kan dette vera ''vår'' Sverre?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Elin for eit kjempeflott og imponerande innlegg! Då var det altså han som var pleiebarn i Stavanger i 1900. No er eg sjølvsagt svært nysgjerrig på den seinare lagnaden hans i Stavanger!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.