Gå til innhold
Arkivverket

[#79986] Jens Andersson Reppen, fødd Hafslo 1873 - budde i Oslo 1948 - kva tid avliden?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jens Andersson Reppen, fødd i Hafslo 24.7.1873, voks opp på Reppen i Sogndal, men skal vera flytt til Christiania i ung alder. Han levde framleis i Oslo i 1948, og no vonar eg at han kanskje dukker opp i Aftenposten? Faren er sjølvsagt at han skreiv seg for Andersen i staden for Reppen...Eg søker etter opplysningar om lagnaden hans og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Berit for innlegg!Diverre er eg ikkje i stand til å seia noko meir om Jens og lagnaden hans. Det einaste me veit sikkert, er at han levde i Oslo i 1948, men Oslo kan sjølvsagt ha vore Aker eller andre tilgrensande deler av Akershus...?Er det framleis lov å vona at Jens kan dukka opp likevel?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit for nytt innlegg.Me kan vel kanskje tolka meldingi di som at Jens rett og slett ikkje hadde eigen telefon? Det var jo langt ifrå alle som hadde det den gongen...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.