Gå til innhold
Arkivverket

[#79992] Kari Eriksdotter (Klokkerbakken), fødd i Hafslo 1824 - til Bergen 1851 - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kari Eriksdotter Klokkerbakken, fødd i Hafslo 18.9.1824 som (''uekte'') dotter av Erik Johannesson og Anna Eriksdotter, voks opp hjå far sin, men flytte til Bergen i 1851.Er har søkt gjennom basane for ektevigde og avlidne i Bergen og likeins folkteteljingin for 1865, men eg finn ikkje spor etter denne jenta.Faren og stemori Unni Olsdotter utvandra med den einaste sonen deira til Amerika i 1853 og busette seg i Waushara Co., WI, men heller ikkje der kan eg sjå noko til Kari Eriksdotter! Men sjølvsagt KAN ho ha utvandra og busett seg ein annan stad...Eg står ''bom fast'', men kanskje ein eller annan brukar av brukarforum har tips å komma med?Eg takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Det er mogeleg at denne jenta har gøymt seg so godt at ho ikkje er mogeleg å finna att, men eg trekker temaet fram på ny i håp om at nokon kanskje dreg kjensel på ho?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.