Gå til innhold
Arkivverket

[#79995] Alma Charlotte Johansen?


Gjest Terje Wilhelmsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Wilhelmsen

Hei der ute.Alma Charlotte Johansen, født 1894 i Bærum, Asker med foreldre: Johan Petter og Mina Augusta Johansen. Hun fikk en datter Else Viktoria Lundstrøm, født i 1913 i Sarpsborg. Barnets far var August Edvin Ferdinand Lundstrøm, født 1890 i Tryde, Sverige. Foreldrene giftet seg ikke og barnet vokste opp med Oskar og Augusta Johannesen. Jeg forsøker å finne ut hvor foreldrene har tatt veien. Har de hver for seg giftet seg og fått barn? Noen ideer? Takknemlig for svar.Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Lenke til familien på Sagene i Kristiania i 1900: LenkeSynes det er greit å se navnene på søsknene hennes, siden de kan være med som faddere i dåper til flere barn hun eventuelt måtte få. Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Her er dåpen til Alma Charlotte (nr. 24, nederst):Kildeinformasjon: Akershus fylke, Østre Bærum i Asker, Ministerialbok nr. III 3 (1892-1904), Fødte og døpte 1894, side 12. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Jeg har søkt på Gravminner (fødselsdato hvert av fornavnene) uten å finne henne. Har familien noen opplysninger om hvor hun bodde senere?Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Dersom hun bodde i nærheten av datteren, Else Victoria, Lenke antar jeg at både Østfold og Oslo kan være aktuelle områder. Litt nål i høystakk, dette.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Wilhelmsen

hei og takk for svar.Vi har ikke noe ide om hvor hun flyttet etter at hun overlot datteren til Oskar og Augusta, får bare håpe at hennes slektninger ser dette og svarer oss.mvh Terje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.