Gå til innhold
Arkivverket

[#80015] Magdalene Heske f 1884, Mandal


Gjest Lisbeth Gabrielen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lisbeth Gabrielen

Jeg leter etter Magdalene Heske f 28.02.1884 i Mandal. Hun var tvillingdatter av Martin Olsen Heske f 1858 i Tysvær Rogaland, bosatt i Mandal og hustru Julie Sofie Bentsen f 1857 i Mandal. Tror kanskje hun kom på barnehjem etter at moen døde i 1886 og far giftet seg på nytt i 1887. Tvillingbror Oskar døde før fylte 1 år. En eldre bror Nils Adolf Heske f 1882. Håper det er 'noen der ute' som kan hjelpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Fant denne her: Name: Magdalene Heske Gender: Female Burial Date: 10 Jun 1903 Burial Place: Death Date: 07 Jun 1903 Death Place: Mandal, Vest-Adger, Norway Age: Birth Date: 28 Feb 1884 Birthplace: Mandal Occupation: Race: Marital Status: Single Spouse's Name: Father's Name: Martin Olsen Heske Father's Birthplace: Mother's Name: Mother's Birthplace: Indexing Project (Batch) Number: B03135-0 System Origin: Norway-EASy Source Film Number: 1283356 Reference Number: Item 1, p. 218 Collection: Norway Burials, 1666-1927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Gabrielen

Takk for svar fra begge to - så enkelt var det ;) Jeg har lett og lett etter henne, men selfølgelig sjekket jeg ikke kirkebøkene fra såpass tidlig tid... Hjertelig takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.