Gå til innhold
Arkivverket

[#80024] Startperson PAF (Personal Ancestral File)


Gjest Fredrik Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Fredrik Andersen

Hei.Luer på om noen vet om man kan bytte Startperson på Slektsprogrammet PAF - (Personal Ancestral File).Kan noen noe om dette?Mvh Fredrik Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Alle i anetavla di kan du ha som start person. Trykker du på vedk. du vil ha som str.pers.blir denne blå, gå så til skriveren oppe i linja over, velg visning( til høyre).Da vil du se anetavlen med ny start person. Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fredrik Andersen

Hei.Jeg tenker ikke på utskrivning med på selve programmet. Når man starter det kommer det ' Legg til Far for ny familie'. Hvordan kan jeg få det til å skifte???Mvh Fredrik Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Lunde

Er det det som i engelsk versjon kalles 'Home Person' du mener - personen som kommer opp default når du starter programmet? I mitt progrqam kan jeg gå til Tools og velge Preferences og deretter fanen File. Her finner jeg et valg 'RIN of Home Person on File Open'. Hvordan dette ser ut i norsk versjon vet jeg ikke, men trolig finner du det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.