Gå til innhold
Arkivverket

[#80029] Jørgen Halvorson, fødd Hafslo 1718 - i København 1752 -i Holstein 1762 - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jørgen Halvorson, son av handelsmann Halvor Pederson (Birj) i Lundsviki i Balestrand og kona Sithona Jørgensdotter Wido frå Gulen, vart døypt i Hafslo 16.10.1718 og vert i eit skifte frå 1752 oppgjeven vera:''i garden i København''Då mori døydde i 1762 heiter det at han var:''underoffiser i Holstein''Eg kan ikkje sjå at Jørgen kom attende til Sogn.Er det mogeleg å finna ut noko meir om lagnaden hans i København/Holstein? Har nokon tilgjenge til aktuelle militære ruller? Kanskje hadde han familie i København eller Holstein?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars,dette er sikkert ikke til noen nytte, men i Digitalarkivet har jeg funnet to databaser som inneholder opplysninger om 1. Trondhjemske nasjonale infanteriregiment: Utsendinger til Holsten, utvalgt mannskap fra alle kompanier, 1761 og Utsendinger til Holsten 1762, offiserliste fra alle kompanier.Vil anta dette er materiale som finnes i Statsarkivet i Trondheim. Kanskje det finnes noe tilsvarende i Statsarkivet i Bergen? Jeg tenkte på muligheten av at Jørgen kunne være i sånne lister, men siden han var i garden i København allerede i 1752, er det vel lite sannsynlig.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for spennande innlegg!Eg veit ikkje riktig kva eg skal seia. Eg har diverre dårlege erfaringer med miltært materiale frå midten av 1700-talet, bortsett ifrå at eg har nytta, for mange år sidan, rullar som syner dei lustringane som vart sende til Holstein kring 1760. Men eg kan ikkje hugsa kvar eg fann dei...Logisk sett burde vel Jørgen finnast i slike ruller frå ytre Sogn, men er desse på Statsarkivet i Bergen?Eg vil freista eit innlegg i Arkivforum...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Ruller over mannskaper som ble utkommandert til Holstein 1758-1762, finnes i Riksarkivet. Se denne Lenke Legg spesielt merke til L0023 - ruller over nedkommanderte mannskap fra det Bergenhusiske regiment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Terje og Knut for spennande innlegg.Desse rullane får eg ha i tankane neste gong eg er på Riksarkivet, med mindre nokon har høve til å hjelpa meg med oppslag...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.