Gå til innhold
Arkivverket

[#80053] Ole Sørenson (1840-1917), frå Sæbyhøj i Holbæk amt, Sjælland - utvandringsåret?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg vonar eg kan få litt hjelp frå Danmark når det gjeld denne personen:Ole Sørenson, son av husmann Søren Olson på Sæbyhøj i Sæby sokn, Holbæk amt på Sjælland i Danmark og kona Christiane Margrethe Fredriksdotter Muxol frå Sæbyhøj, var fødd i Sæbyhøj 11.6.1840 og skal ifølgje kjelder frå Amerika ha utvandra til Minnesota i 1868.Er det mogeleg å få ei stadfesting av utvandringsåret til Ole Sørenson?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Litta for innleggi frå dei amerikanske folketeljingane.Jau, dette er den riktige Ole Sørensen, og, som du seier, utvandringsåret 1868 er oppgjeve både i 1900 og i 1910. Eg hadde likevel hatt eit håp om å få dette året stadfest i danske utvandringskjelder...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Frank Pagh

Ole Sørensen blev konfirmeret 1. søndag efter Påske 1854.Herefter finder jeg ham ikke i sognet og der ser ud til at mangle afgangslister for årene 1849 til 1855.Jeg finder ham heller ikke i Dansk Demografisk Database - Udvandrede.Til gengæld finder jeg hans bror Frederik Wilhelm Sørensen. Han var født d. 22 nov. 1852.Han er med i FT 1870 som tjenestekarl i præstegården. Står i afgangslisten 1 maj 1870 med bestemmelsessted: Amerika og altså som udvandret i 1870 (DDD).Det er sandsynligvis den Frederik Sørensen, som er nævnt i Census 1880 (indlæg 2).Vh, Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit for spennande innlegg!Då ser det ut til at utvandringi til Ole Sørensen ikkje er registrert, so me lyt tru at 1868 frå folketeljingane må vera so nokolunde rett.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.