Gå til innhold
Arkivverket

[#80064] Ole Olsen Wiigen f.1831


Gjest Ingun Solli
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Tverå

Billedlenken din får opp et bildet som har litt for dårlig oppløsning til at jeg får med meg alt. Kan du i stedet bruke permanent sidelenke, eller oppgi hvilken kirkebok og side det gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Ja, det hjalp. Jeg gjør et forsøk:Lars Aasen og Christian Ljo?? Hsmd., Christian Larsbraaten tjenende, Kristiane (Kristinne) Frogner Huuskone, Dorthea Stigen tjenende.Dersom Ljo er et stedsnavnet, kan jeg ikke gjenfinne det i Akershus. Kanskje andre kan supplere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingun Solli

HeiLurer på om det er Lars Aaserud og Christian do. Fra samme plass som er nabo plassen...De andre stemmer.Hvis noen kjennet til, har reg noe på Stigen U/ Aamodt i Høland mellom ft 1801 og 1865. Info tas imot med takk.Prøver å hjelpe noen med litt info til et slekt-treff.Takker for hjelp. MVH Ingun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei.Det står Aaser på Lars (ikke AaserUD, selv om det sikkert også finnes en RUD-plass under Aaser) og den andre tror jeg rett og slett er Lia. Begge gårdsnavn finnes i Høland.Du har vel kanskje funnet dette, men her forleden kom jeg over navnet Ole Olsen Wiigen f. 8/6-1831 under søk i Innflyttede til Fet. Han kom med attest fra Faye av 21/11-1962 fra Aamodt og oppholdt seg på Aanerud i Fet: Kildeinformasjon: Akershus fylke, Fet, Klokkerbok nr. I 3 (1860-1867), Inn- og utflyttede 1861--186, side 137. Permanent sidelenke: LenkeEr det etterkommerne etter Ole og hans søsken du søker? (Jeg ser på FS at søsknene er Ch®istine, Berthe, Marthe, Maren og Christian.)Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.