Gå til innhold
Arkivverket

[#80081] Etterlysning av Ole Steffensen, Kjelvik


Gjest Haavard Gjestland
 Del

Recommended Posts

Gjest Haavard Gjestland

Ole Steffensen f. 1817, gift i 1845 med Martha Marie Eriksdatter bodde ved folketellingen i 1865 på Rastkeila ved Repvåg. Ved folketellingen i 1875 sitter kona som enke på samme sted. Siste barn jeg har registrert er Oluf Martin f. 1869. Finner ikke hvor han er blitt av. Ingen registrering under døde og begravet. Har lett i alle kommuner i Finnmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haavard Gjestland

Den lenken jeg fikk viser folketellingen fra 1875 der Martha Marie Eriksdatter bor på Rastkeila sammen med sin svoger som også er enkemann. Han bor sammen med sin sønn, mens Martha bor sammen med blant andre sin sønn Oluf. Ole Steffensen er altså død en gang mellom ca 1869 og 1875, men jeg finner ingen fortegnelser i kirkebøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Villy Ovesen

Her er skiftet etter Ole Steffensen, avholdt på Hammerfest sorenskriverkontor den 5. februar 1873: http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/25072/452Her er vel ingenting som forteller hva som har skjedd med Ole Steffensen, men sannsynligvis har han vel omkommet på sjøen et eller annet sted, siden han ikke finnes blant begravede i Kjelvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.