Gå til innhold
Arkivverket

[#80086] Kontroll av riktig utvalg (Rogaland)


Gjest Jostein Magne Bergane
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Magne Bergane

Hei! Da jeg er usikker på om jeg har fått riktig personer så hadde det hvert fint om noen kunne sjekke dette. Datoene i 1900 tellingen stemmer ikke helt med kirkebøkene for Cecilie Pedersen.Er ute etter når foreldra til Olga Marie Cecilie ble gift. Her er dåp til Olga Marie Cecilie nr. 43 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9938&idx_id=9938&uid=ny&idx_side=-33>Lenke ,1900 telling Lenke Så har jeg funnet denne lysning nr. 3 fra toppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Slik jeg tolker det er det riktige personer.Alder ved FT kan avvike med mange år da det er den telte som oppgir sin alder fødselsår selv til telleren uten kontroll. Så her var det fritt fram for å ljuge på alderen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei.Lysning 1/11, vielse torsdag 19/11-1885. kl. 17:00. Jeg tror også disse er de samme som i tellingen.Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.