Gå til innhold
Arkivverket

[#80096] Ingebrigt Ingebrigtson Bjørgen (1806) og kona Siri (1793) - frå Sogndal og kvar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ingebrigt Ingebrigtson Bjørgen, fødd på Bjørgen under Årøy i Sogndal og døypt der 29.6.1806, gifte seg i Sogndal 28.6.1843 med enkja Siri Johannesdotter frå Berget under Kvam i Sogndal, døypt i Sogndal 15.9.1793. Siri hadde før vore gift med ein halvbror av Ingebrigt, Ole Ingebrigtson Bjørgen (1786-1834).Ingebrigt og Siri ser ut til å vera flytte frå Sogndal, for eg finn dei korkje avlidne der eller busette der i FT1865.Siri hadde tre born frå første ekteskapet sitt:* Kari Olsdotter Bjørgen, fødd 1825, flytte i 1857 til Leikanger.* Christi Olsdotter Bjørgen, fødd 1826, utvandra 1856 til Amerika.* Ingebrigt Olson Bjørgen, fødd 1833, vart buande i Sogndal.Men om lagnadane til desse borni hjelper oss finna mori og stefaren, veit eg ikkje. Kanskje andre ser betre enn meg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kan dette være datteren Kari i 1865? [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1419&kenr=003&bnr=0077&lnr=000>LenkeHun hadde en sønn som het Ole, født 1863 i Leikanger. Kan dette være dåpen hans – se nr. 18 - LenkeKan dette være Ingebrigt Olsen i 1900? - LenkeDa er vel dette dåpen til datteren Kristine - Sogn og Fjordane fylke, Stedje i Sogndal, Ministerialbok nr. B 1 (1878-1899), Fødte og døpte 1885, side 47. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grete og Grethe for nye innlegg.Eg kan ikkje sjå nokon samanhang mellom dette temaet mitt og tema #64867.Når det gjeld funni av Kari og son hennar, og likeins Ingebrigt Olson i Sogndal, er nok dette riktig familie, men eg ser ikkje teikn til at mori eller stefaren budde på nokon av desse stadene...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for spennande innlegg!Jau, eg er overtydd om at dette er den riktige Siri Johannesdotter, so halve problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.