Gå til innhold
Arkivverket

[#80145] Hjelp til å tyde kirkebøker


Gjest Bjørn H Engseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn H Engseth

Renebo. Vet ikke helt sikkert hva dette er, men har begynt letingen i Rennebyu i Sør Trøndelag.Takk for hjelpen Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn H Engseth

Her har det skjedd noe veldig rart med innlegget jeg la inn :-) Vet ikke om det var linken til kirkeboka for Rennebu som skapte problemene. Forsøker på nytt. Denne gang uten link :-(Forsøker å finne fødselen til Johanne Thoresen som giftet seg i Rice Lake Barron County i Wisconsin 6 November 1890.I følge fun i debatt innlegg Lenke så er Johanne fra Renebo. Har derfor startet letingen i Rennebu i Sør Trøndelag uten å vite om dette er rett.Funn lister også foreldrene som Ole Thorsen og Marit Swensen.Takk Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn H Engseth

Mer info.. Fant ei Johanne født 12 februar 1869 i Rennebu. Det er foreldrene til denne Johanne som jeg trenger hjelp til å tyde.Altså kirkebok for Rennebu. Johanne født 12 Februar 1869.Takk Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn H Engseth

Trenger hjelp til å tyde etternavnene til foreldrene til Johanne født 12 feb 1869. Følg linken til Berit. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn H Engseth

Har sett flere som utvandret til Amerika på slutten av 1800 tallet har fått etternavnet til faren, selv om de er født i Norge. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Dåpen i Rennebu 1869: Jeg tror nok det står at foreldrene var Dreng Ole Arntsen Langeng af Meldal og pige h... Marit Iversdt/Ivardt. Rogje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.