Gå til innhold
Arkivverket

[#80203] Skifteprotokol for Møre og Romsdal, Kristiansund byfogd i perioden 1865-1875


Gjest Hans Falch
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Falch

Skifteprotokollen for: Møre og Romsdal, Kristiansund byfogdSkifteprotokollen er kun skannet til 1847 - 1857, med register.Findes der en skifteprotokol som dækker perioden fra 1865 - 1875, og i bekræftende fald, er Maren Olava født Lange gift, 1. gang Neerland og 2. gang Iversen, nævnt. Hun er født 1805 i Trondheim hendes dødsdato kender jeg ikke udover det er i den ovenstående periode.Mvh Hans Falch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Riksarkivet har digitalisert skifteprotokoller som finnes på mikrofilm. For bistand med yngre skifteprotokoller må de respektive statsarkivene kontaktes - i dette tilfellet Statsarkivet i Trondheim - da det er statsarkivene som er i besittelse av materialet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Karlsen

Jeg kan ikke se av registrene i de aktuelle skifteprotokollene at det har vært holdt skifte i perioden etter Maren Olava Lange/Neerland/Iversen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Falch

Finn, mange tak for svar.Desværre har jeg ingen oplysninger om min tipoldemors færden eller død efter folketællingen 1865, for Kristiansund.Mvh Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.