Gå til innhold
Arkivverket

[#80229] MR Haram 1796 - kven var kona til Anders Ellingson?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Dette ekteskapet blir inngått Lenke utan at vi får vite kvar brura Brite Ingebrigtdtr er frå. Er det nokon som veit det?Og kjenner nokon dødsåra til dette ekteparet, Anders Ellingson og Brite Ingebrigtdtr?Og kva med sonen, Albert Andersson Haram, når døydde han? Han er med i folketellinga 1865. Og kona hans, Johanne Pederdtr, når døydde ho - før 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg tek med eit spørsmål om Albert Andersson sine svigerforeldre og - dei er gifte her Lenke og eg vil gjerne vite kvar dei var frå - både Peder Larsson som ikkje har adressenamn oppgjeve, og Gjørond Pederdtr som er enkje og dermed gjerne ikkje frå Longvastøyl. Når døydde Gjørond? (etter 1801). Peder drukna i 1800, det har eg funne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Jepp - då minkar det med spøsmåla, men: Kvar var Brite Ingebrigtdtr Haram frå? Så kan eg ikkje sjå Johanne Pederdtr Haram i skifteregisteret, og lurer derfor framleis på dødsåret hennar (før 1865). Og så var det kvar Peder Larsson og Gjørond Pederdtr Longvastøyl kom frå -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

I skiftet er dødsår oppgitt til 1842, og da er ho oppgitt til å være 88 år, dvs f ca 1854. LenkeJeg tror dette fødselsåret må være noen år for tidlig. Ho ville da være 49 år da ho fikk Agnete Ragnhilde i mai 1803. Men dette ser ut til å være hennes siste barn så fødselsår er kanskje ikke så mange år feil? Har ikke funnet aaktuelle kandidater i Haram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

I denne kilda er fødselsdato oppgitt, men om det stemmer er jo noe annet.[url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=64&filnamn=ft15341815&gardpostnr=90&personpostnr=522&merk=522#ovre>Lenke.Ved dødsfallet til Brite i 1842 er hun 88 år, f i 1754. Anders Ellingsen er døpt 13 okt 1747.Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Haram, Ministerialbok nr. 536A02 (1739-1802), Fødte og døpte 1748, side 162-163. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg oppdagar ein del nye basar under Møre og Romsdal, men har eit problem. Eg søkjer på Vigde i Borgund 1816-1920, finn ei vigsle i 1871 eg vil sjå på - og går inn i kyrkjeboka for Borgund 1871 Lenke utan å finne noko av dei namna eg fann i basen. Er det noko eg ikkje veit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Er det bygdebok for området som kan rettleie meg litt på veg? Eg manglar framleis desse opplysningane:1. Når døydde Johanne Pederdtr Haram (fødd Longvastøl 1795)? Eg har rekna med at det skal vere etter 1865 på grunn av innhaldet i 1865-tellinga, der mannen hennar står ført slik: 'Albert Anders. hans Fader Føderaadsmand' og så 'Johanne Samundsd. dennes Kone' - som eg tolkar slik at han har ei ny kone som ikkje er far til brukaren Anders.2. Brite Ingebrigtsdtr Haram, kona til Anders Ellingson, er fødd ca 1754 - kvar? Står ikkje noko meir ved vigsla.3. Peder Larsson Longvastøl, død 1800, er fødd ca 1757 - kvar?4. Kona, Gjørond Pederdtr Longvastøl, død 1821, er fødd ca 1748/51 - kvar? Ein Peder Nilsson Hof får ei dotter Gjørond i 1751, men eg har ikkje noko prov på at dette er same mennesket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Ikke så lett å finne ut av dette, men her er en kandidat til Johanne Pedersdatter Haram, nr 6 i 1876.Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Haram i Haram, Klokkerbok nr. 536C04 (1871-1881), Døde og begravede 1876, side 163. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2315&idx_id=2315&uid=ny&idx_side=-156>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Fant denne basen,men går ikke god for innholdet! Kanskje verdt å sjekke ut?Anders Ellingsen Haram * Født: 13 Okt 1747, Haram, Haramsøy, Haram * Ekteskap (1): Brite Ingebrigtsdatter Oplendskedal * Ekteskap (2): Agnete Nilsdatter Haram * Død: 1 Mar 1819, Haram, Haramsøy, Haram 71 år gammelAnders giftet seg med Brite Ingebrigtsdatter Oplendskedal. (Brite Ingebrigtsdatter Oplendskedal ble født i 1754 i Oplendskedal, Geiranger, Stranda og døde den 2 Feb 1842 på Haram, Haramsøy, Haram.)http://www.ingmarz.com/legacyfiler/4/14906.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Dåpen til Brithe Ingebrigtsdatter,døpt 4 aug 1754. Faen kalles Ingebrigt Oplenskedal. (KUN fra FS):Lenke Og Romsdal&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

(11): eg kontentrerer meg om Peder Nilsson Hof i leitinga her, og lurer på bustaden Hof - kvar er det? Kva heiter staden i dag, og kva er dagens kommune?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Hof ligger på Ellingsøya. På den vestre del av øya. Hører i dag til Ålesund. Tidligere i Borgund, kommune og prestegjeld. Ser det på kartet i dag skrives Hov, Hovland og Hovset. I FT 1801 How og i FT 1865 Hoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingmar Seth

(11) - 3Peder Larsen er fødd på Longva i 1757, Fødd/eller døpt 10 april 1757. Dette ifølge ein avskrift av KB for Haram som eg har liggande.Han var bror til min 4xtipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.