Gå til innhold
Arkivverket

[#80236] Haldis Johannson, fødd i Trondheim 1907 - døydde i Moose Jaw, SK 1978 - opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika har eg fått opplyst at emigranten Nils Samuelson Lomheim, fødd i Hafslo i Sogn 14.3.1899, utvandra til Amerika i 1924 og gifte seg i Moose Jaw, SK i januar 1927 med:HALDIS JOHANNSON, fødd i Trondheim 11.5.1907.Me veit ikkje kva år Haldis utvandra eller kven foreldri hennar var.Ei Haldis Johanson var fødd på Hagforsen i Vefsn 3.12.1907 som dotter av Johan Carl Jacobson og Lina Emilie Larsdotter, og ho utvandra til Amerika med mor si i 1910. Men det kan vel ikkje vera ho; fødselsdatoen har etter mitt syn eit altfor stort avvik...?Eg vonar at einkvan dreg kjensel på denne Haldis og kan hjelpa meg:* Stadfesta dato og stad for fødsli hennar?* Finna opphavleg norsk namn?* Utvandringsår?* Fulle namn på foreldri hennar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Mariann for kjempeflotte innlegg!Ingen tvil om at du har funne den riktige Haldis, men her er det mykje som ser ''merkeleg'' ut:* Foreldri hennar frå fødsli i Ibestad stemmer ikkje med at faren er oppgjeven i 1924 heita Salomon Larsen i Høyanger! Kanskje Salomon var stefar?* Og so dette med Johansen...?Elles var jo Nils Lomheim òg ei tid busett i Høyanger før han utvandra, og det gjorde han òg i 1924, so dei må ha vore kjende alt i Høyanger, men trulova...?Kanskje er det meir å finna i kyrkjebøkene for Høyanger...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Her fann eg Haldis konfirmert i Høyanger i 1921, og ho heiter Haldis Johannessen! Faren er Peder Johannessen!! (Lenke)Kanskje farsnamnet vart skrive feil ved fødsli?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Her har me vigsli til foreldri i Ibestad: (Lenke)Her heiter faren Peder Johansen!Med dette skulle problemet vera so nokolunde løyst...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Dette stadnamnet 'over there' , Moose Jaw, er såpass originalt at eg tykkjer Lars bør vurdere å ta med den norske omsetjinga i bygdeboka: - Elgkjake/ elgkjeve :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Adele Goa

Here is a link to the Rosedale Cemetery in Moose Jaw Lenke You will find both Haldis and Nils buried there. Ingen hjelp med Haldis aner men kanskje hjelp hvis du ikke har funnet tidliger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.