Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Aase R Sæther

[#80251] MR Giske (?) - Gjøsundseter, nokre spørsmål

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Elisabet Johanne [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=9&filnamn=f01531&gardpostnr=777&personpostnr=5754&merk=5754#ovre>Lenke er tald på Gjøsundseter i 1900. Eg har funne henne fødd her Lenke, og det fyrste spørsmålet mitt er då: 1. Er Gjøsundseter og Sæter same staden?Neste spørsmål er 2. om nokon kjenner dødsdatoen/året til Elisabet.Foreldra til Elisabet er Martinus Rasmusson Nes (1815-1875) og Anne Johanne Jakobdtr Sæter (1807-1882). Dei har eg funne både fødde og døde.Vidare: Foreldra til Martinus trur eg at eg har identifisert som Rasmus Knutson Nes og Laurense Påldtr Mauseidvåg, men for Anne Johanne er det litt verre, fordi det er berre faren som er oppgjeven ved dåpen.Eg har likevel festa meg med dette paret Lenke ikkje minst fordi Anne Johanne har ei dotter som heiter Lisbet (Elisabet), og fordi Jakob døyr på Gjøsundseter, Lenke og Lisbet på 'Sætter'.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Og eit tilleggs-spørsmål: Mauren - er det eit gardsnamn? Eg slit med å finne staden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Og endå eit tilleggs-spørsmål: Rasmus og Laurense NES - kvar ligg denne garden (kommune pr i dag).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ingmar Seth

Muligens Nes på Ellingsøya, i dagens Ålesund.Mauren er ein gard/sted som i dag ligger i Skodje kommune.Mvh Ingmar Seth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ingmar Seth

Rasmus og Laurense er såvidt nevnt i Borgund og Giske 4, side 46, på Karnelsgarden under Nes. Dei vart gift i 1812.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ingmar Seth

Mauren er som sagt ein gard i Skodje, nr. 46. Omtala i Bygdebok for Skodje, gard og ætt, band 2, side 265.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Mange takk! Har du også sett på 80229 der eg har henta inn opplysningar frå heimesida di?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ingmar Seth

Jepp, det såg eg. Eg er ikkje så aktiv her inne på DA lenger så det er muligt at eg misser ein del spørsmål her som gjelder min 'heimebane'.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Du kan kanskje sende meg ein epost på aasers@c2i.net, så kan eg få litt konkret geografi-hjelp med deg utan å plage dei andre her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.