Gå til innhold
Arkivverket

[#80253] Otto Mathisen (1877-1965) - utv. 1903 - gift med Gønner Børresen -frå Ringsaker?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika kjem opplysning om at:Otto Mathisen, fødd i Noreg 9.4.1877, utvandra til Amerika i 1903 og budde i Evanston, Cook Co., IL, men døydde i Glenview, IL i november 1965.Han gifte seg to gonger; første ekteskapet ([url="http://search.labs.familysearch.org/recordsearch/start.html#givenName=otto&p=recordResults&surname=mathisen&searchType=close&marriageYear=1907>Lenke) var i Evanston, IL 17.11.1906 med Gønner Børresen, dotter av Elias Børresen og fødd i Noreg 2.11.1881. Ho skal ha utvandra i 1901 og vart i Amerika kalla Gertrude. Ho døydde i Evanston, IL 31.1.1922 (Lenke).No er problemet å finna dei norske opphavi til Otto og Gønner?Eg har funne ein perfekt ''match'' for Otto Mathisen i Otto Mathiasson Messenlien frå Ringsaker, som utvandra i 1903, men både fødsli og konfirmasjonen (Lenke) oppgjev fødselsdatoen 26.4.1877, so eg er ikkje 100% trygg på denne karen!Men Gønner Børresen må vera denne jenta som utvandra frå Veldre i 1901:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for kjempeflotte opplysningar! Då lønte det seg altso å ikkje godta ei ''tilsynelatande'' openberr opplysning...!MEN, kan det påvisast at ogso denne Otto Mathiasson utvandra til Amerika i 1903? Eg finn han ikkje...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Tonby

Fant på Ellis Island at en Otto Mathesen som er politiman, ankommer 18/5 1903 med skipet Hellig Olav. Avreise fra Christiania 7/5 1903.Gønner Eliasen født 2/11 1881 døpt 4/12 1881 nr 32 Veldre Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne og Lars J. for nye innlegg. Desse passasjerlistene syner vel tydeleg at det er tale om to ulike Otto's, so då er problemet løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.