Gå til innhold
Arkivverket

[#80257] Anton Bernhard Carlson, fødd Eidskog 1887 - hjelp til tyding av farens opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Anton Bernhard var fødd i Eidskog 25.8.1887 (Lenke), men eg greier ikkje å lesa opphavet til barnefaren Carl Johan Edvardsson ... ved Karlstad. Kan nokon hjelpa meg?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Her er ogso konfirmasjonen til Anton Bernhard, men eg veit ikkje om farsnamnet er betre å forstå...? (Lenke)Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gunnar for spennande innlegg!Eg veit ikkje kva eg skal tru. Eg har testa båe namni i Värmland, men utan å få noko overtydande ''treff''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Det står Kotengen ved Karlstad. Eidskog bygdebok V side 559 har opplysninger om mora til Anton Bernhard. Det står også at Anton Bernhard arbeidet ei tid på Ringnes bryggeri,og at han ble gift med Christine fra Sogn, og utvandret til Canada. Er det av interesse med opplysninger om Karen Arnesdatter Vålvannet kan du kontakte meg på fisollie()online.no. Mvh. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Finn for nytt innlegg!Eg treng ikkje fleire opplysningar om Karen Arnesdotter, men her er dei opplysningane som eg skriv om denne huslyden i bygdeboki for Luster:~~~~~~~~~~~~Kristina Christensdotter Haukereid, kjend som Christine Jerdee, f. i Sogndal 23.11.1884, utvandra til Amerika i 1909 og gifte seg i Chicago, Ill. 16.2.1912 med Anton Bernhard, kjend som Bernhard Carlson Vaalvandet frå Billingsjø i Eidskog, i Amerika kjend som Bernard A. Carlson. Han var son av drengen Carl Johan Edvardsson frå Kotengen ved Karlstad i Värmland, Sverige, og jenta Karen Arnesdotter frå Vålvandet under Billingsjø og f. i Eidskog 25.8.1887, men utvandra til Amerika i 1905. Bernard og Christine slo seg ned som farmarar nær Pleasantdale, Sask. og vart buande der levetidi ut. Bernard d. i Melfort, Sask. 25.6.1965, medan Christine Carlson d. same staden 3.10.1977. Dei fekk fem born i lag.~~~~~~~~~~~~Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

(6).Eidskog/Vinger og Kongsvinger er jeg godt kjent med. Skulle det bli behov senere så kan du bra spørre. Mvh. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Finn for tilbodet! Det dukker stadig opp spørsmål hjå meg frå ulike kantar av landet, ogso der, so eg skal ha deg i tankane!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.