Gå til innhold
Arkivverket

[#80273] Halvar Halvarson f. 1830 i Åmot i Hedmark - og Olina


Gjest Knut Skorpen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Skorpen

Til Steinar: Eg er overhovud ikkje kjend i Hedmark, så på spørsmålet om det kan vere rett, har eg ikkje anna svar enn at det er det beste tipset eg har fått. Takk!Til Bjørg: Her er eg meir på heimebane - ser at foreldra var husmannsfolk på Andås. Der bur eg sjølv! Takk for den òg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Dette er vel Oline i 1865: [url="http://www.digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=8&filnamn=f61824&gardpostnr=287&personpostnr=1803&merk=1803#ovre>LenkeHalv[a/o]r H. har eg ikkje identifisert i 1865, men her er dåpen til eldstedottera Johanna Birgitte i 1869: Lenke- og jammen fann eg også bryllupet til Oline og Halvor i 1869:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Ja, bryllupet i (6) og konfirmasjonen i (9) stadfestar farsnamnet Halvor Tostensen - altså var det neppe rett dåp vi hadde i (2). Men eg er ikkje kjend i Våler, og greier ikkje kjenne att gardsnamna som er nemnde under bustad (etternamn) og fødestad ved konfirmasjonen (lenkja i (9)). Kan nokon hjelpe meg med lesinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum
Gjest Knut Skorpen

Flott! Da er eg opphavet til Halvor og Oline på plass. Takk for hjelpa! Det var mange som kom til Vefsn for å hogge tømmer på 1870-talet, det var visst som eit klondyke her på den tida. Vålerfolk kunne nok svinge øksa.Når det gjeld kor det vart av dei, er spørsmålet enno opent, men vi får vel hjelp når 1910-teljinga vert lagd ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Nyløkken

Da var det ikke riktig den jeg fant i 1831 (2)Her er da dåpen til Halvor (nr 204) i Hof 16.10.1829:Hedmark fylke, Hof, Ministerialbok nr. 6 (1822-1841), Fødte og døpte 1829, side 218-219.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9162&idx_id=9162&uid=ny&idx_side=-104>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.