Gå til innhold
Arkivverket

[#80278] tribalpages(.)com


Gjest Ida Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ida Olsen

Hei, jeg har fått ovennevnte side anbefalt.Er det noen her som har erfaringer med Tribalpages, og hva synes og mener dere om nettstedet?Glad for svar, tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

En slektning av meg har side inne på Tribalpages og spurte ham nå om hans erfaringer..Hei Arne, jeg kan bare gi karakter glimrende. Lett å bruke, mange kontrollmuligheter, utskrifter m.m. Dessuten er det rimelig. Får årlig brent data/foto på DVD. Programmet ligger ikke på min PC - det kan være en fordel. M.a.o. anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ida Olsen

Takk takk, Arne!Er det noen her som vet om dette tilbudet er ganske nytt? Det kan jo virke litt sånn, siden ikke mange svarer på spørsmålene mine...Men så langt er det jo veldig oppløftende. Jeg har som sagt fått stedet anbefalt. Og du har fått en veldig positiv tilbakemelding fra en slektning, Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ida Olsen

Takk takk, Arne!Er det noen her som vet om dette tilbudet er ganske nytt? Det kan jo virke litt sånn, siden ikke mange svarer på spørsmålene mine...Men så langt er det jo veldig oppløftende. Jeg har som sagt fått stedet anbefalt. Og du har fått en veldig positiv tilbakemelding fra en slektning, Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niels Hegge

Om du ser på deres hjemmeside under fliken 'News' så ser du att de trolig har vært igang siden 2007. News kommer opp om du først klikker på 'Forum' og siden 'Technical Message Board'.'Technical Message Board' er også en bra side å titte på når en skall vurdere program. Er det mye tekniske problem, så unnvik programmet. Her er det ikke så mye, men det virker som de har/har hatt problem med å lagre kilder korrekt se'When to use Source? - Ruth Cooper Aug 11, 11:29 PM'. For å se hvordan de er til å svare sender jeg en melding til dem idag og spør om det er rettet. Om jeg forstår det rett er de ikke alene om dette.Det er også en del problem som tydelig viser att det er mangelfull dokumentasjon eller att brukere har gjort feil. I 'Children listed under father not mother - Raymond A Lambert Aug 16, 5:09 PM' har man lagt feil kjønn på en person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.